Inloggen
Winkelmandje

Meest gestelde vragen

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Gebroederswinter.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via iDeal en de ING-bank.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Gebroederswinter.nl.

Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik op factuur betalen?
Nee, achteraf betalen is niet mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, er zijn geen extra kosten aan verbonden.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending bij Gebroederswinter.nl is vanaf € 35,00 gratis. Onder dit bedrag vragen wij  € 6,50 bijdrage voor de verzendkosten.

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven en zal de volgende werkdag bezorgt worden.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Met transportbedrijf De Klok, GLS of PostNL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 6 werkdagen of het product wordt geleverd rond de datum welke vermeld staat achter, verwachte leverdatum.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Gebroederswinter.nl geretourneerd dienen te worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je onze retour aanvraag invullen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Gebroeders Winter
Looiersgracht 128
1016 VT Amsterdam

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spam). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@gebroederswinter.nl.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dat kan. U kunt tijdens het bestelproces aangeven in welke vestiging van Gebroeders Winter u de artikelen wilt ophalen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u voor 17:00 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt.

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@gebroederswinter.nl.
Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!

87
   

Welkom, inloggen

Winkelmandje

Filter